Приветствую Вас, Гость
Главная » 2018 » Май » 23 » У пошуках нових підходів до проведення занять
07:05
У пошуках нових підходів до проведення занять

   

  Пошук нових підходів до проведення занять, впровадження ефективного поєднання дидактичного та технологічного підходів організації навчального процесу знайшли позитивні відгуки серед провідних викладачів-практиків. Викладачі циклової комісії суспільних дисциплін ХТЕК КНТЕУ у своїй роботі продовжують впроваджувати нові методики висвітлення навчального матеріалу, а саме лекції-конференції, яка базується на елементах «перевернутого» навчання. Саме такий вид інтерактивного навчання було апробовано на відкритому занятті з дисципліни «Історія України» із групою ДО-13 кандидатом історичних наук, доцентом Матвєєвим А.Ю.

  Студенти самостійно при підготовці до лекції-конференції переглянули короткі відеолекції, вивчили самостійно навчальний матеріал за джерелами, що вказав викладач. На занятті було обговорено проблемні питання теми, тривала жива дискусія. Це не просто зміна навчальної послідовності. Таке заняття передбачає зміну власних педагогічних прийомів.

  «Перевернена» модель заняття покладає більшу відповідальність за навчання на студентів, дає їм стимул для дослідження, експерименту. Цінність перевернутих занять у можливості використовувати навчальний час для групових досліджень (обговорень), де студенти обговорюють зміст лекції, перевіряють свої знання і взаємодіють один з одним в практичній діяльності. Під час такого навчального заняття викладач – це консультант, що заохочує студентів до самостійного дослідження і спільної роботи.

   Найважливішим завданням викладача є підтримка навчального процесу підопічних і процес його рефлексії. Такі відносини мають партнерський характер, де, незважаючи на різний ступінь досвіду, викладач та студенти – рівні, партнери. Надзвичайно складний для України час не дозволяє громадянину, викладачу суспільних дисциплін, стояти осторонь актуальних проблем сьогодення. Студентам була запропонована тема «Анексія Автономної Республіки Крим Російською Федерацією: виклик міжнародному та внутрішньому праву», тим більше, що раніше було опрацьовано тему про події 1954 р., коли Кримська область увійшла до складу УРСР.

  Особливість підходу до вивчення цієї теми полягає у розгляді актуальної проблеми з правової точки зору. Оскільки студенти вже вивчили дисципліну «Основи правознавства», вони змогли поєднати висвітлення історичних подій із їх правовою характеристикою. Студенти отримали завдання дослідити, які міжнародні та внутрішні правові акти порушила Російська Федерація, приєднавши АР Крим, також вони довели, що події лютого-березня 2014 р. слід кваліфікувати як анексію АР Крим Російською Федерацією.

  Колеги, які були присутні на відкритому занятті, належним чином оцінили такий метод проведення лекції, підготовку викладача та студентів.

Просмотров: 823 | Добавил: uriy_kokodiy1
Всего комментариев: 0
avatar